W poniedziałek o poranku w PKO BP występowały utrudnienia w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz w korzystaniu ze strony internetowej banku. "Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń" - zapewniło biuro prasowe największego banku w Polsce.
O problemach klienci PKO BP informowali we wpisach w mediach społecznościowych. "ipko.pl oraz IKO nie działają" - mogliśmy przeczytać w jednym z komentarzy. "Nie mogę się połączyć z serwisem ipko, ani z aplikacją, wywaliło mnie w trakcie płacenia rachunków" - informował inny użytkownik.
Awaria w PKO BP usunięta
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w PKO BP rozpoczęła się w poniedziałek około godziny 8. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Przed godziną 11 otrzymaliśmy informację z PKO BP o przywróceniu dostępu do usług. "Występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację" - czytamy w odpowiedzi przesłanej TVN24 Biznes.
"Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń" - zapewniono.
PKO BP wcześniej zapowiadał przerwę w dostępie do usług, ale miało to mieć miejsce w nocy z soboty na niedzielę, od godziny 0.00 do 6.00.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock