Koniec kłopotów klientów Santander Bank Polska (do niedawna BZ WBK). "Niedostępność bankomatów została już usunięta, wszystkie działają bez problemów" - poinformowała tvn24bis.pl Ewa Krawczyk z biura prasowego banku.
Od poniedziałkowego poranka klienci Santandera narzekali w mediach społecznościowych, że nie mogą zapłacić kartą ani wypłacić gotówki z bankomatów. Niektórzy mieli też problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej.
"Potwierdzamy, że obecnie nie działają nasze bankomaty. Bezpłatne wypłaty są możliwe BLIKiem w bankomatach innych banków. Salda rachunków mogą być nieaktualne, prosimy o wzięcie tego faktu pod uwagę, planując wydatki" - poinformowała po godz. 9.00 Ewa Krawczyk z biura prasowego banku w oświadczeniu przesłanym tvn24bis.pl.
"Przepraszamy za utrudnienia, trwają prace nad usunięciem niedogodności, poinformujemy o ich zakończeniu" - dodała.
W mediach społecznościowych bank zapewnił natomiast klientów, że w przypadku kart płatniczych sytuacja wraca do normy.
"Karty powinny już działać. Obecnie nie można korzystać z bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia" - poinformowano.
Tuż przed godz. 12.00 awaria została usunięta. "Niedostępność bankomatów została już usunięta, wszystkie działają bez problemów. Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności" - podkreśliła Kasprzyk.
O banku
Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK) jest trzecim największym bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów.
Bank posiada 1717 bankomatów (stan na dzień 21 września 2018 roku) oraz 832 wpłatomaty (stan na 22 października 2018 roku)
Autor: tol//dap / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock