Klienci banku Citi Handlowy mogli mieć w czwartek wieczorem problemy z dokonaniem płatności kartą. Tak wynikało z informacji podawanych na infolinii banku. Po 23.00 komunikat został usunięty.
"Mogą występować utrudnienia w płatnościach kartami" - komunikat o takiej treści mogli usłyszeć w czwartek wieczorem klienci banku Citi Handlowy, którzy zadzwonili na infolinię. Informowano jednocześnie, że "trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem funkcjonalności".
Na wieczorne problemy w działaniu niektórych usług Citi Handlowego wskazywały również zgłoszenia internautów w serwisie downdetector.pl, który agreguje informacje o awariach.
Po 23.00 komunikat został usunięty z infolinii Citi Handlowego.
O Citi Handlowym
Citi Handlowy powstał w 2001 roku z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. i Citibank (Poland) S.A. Jak wynika z informacji podawanych na stronie internetowej banku, obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych.
Citi Handlowy znajduje się w dziesiątce największych banków w Polsce pod wględem aktywów. Na czele zestawienia znajduje się PKO BP, a na kolejnych miejscach: Pekao, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski i mBank.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock