Bank Pekao, ING Bank Śląski, Bank Pocztowy i Toyota Bank - to banki, które zaplanowały prace serwisowe w najbliższych dniach. W związku z tym, klienci muszą się przygotować na utrudnienia. Część osób nie będzie miała dostępu do bankowości internetowej i mobilnej.
Bank Pekao
W nocy z niedzieli na poniedziałek, w godzinach 1.00-4.00, klienci Banku Pekao nie zalogują się do serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, nie skorzystają z karty debetowej i bankomatu banku oraz Blika.
"Pamiętaj, aby wcześniej wypłacić gotówkę z bankomatu oraz zlecić przelewy lub inne zaplanowane operacje w bankowości elektronicznej" - radzą przedstawiciele Banku Pekao.
ING Bank Śląski
W nocy z soboty na niedzielę, od 0.30 do 1.30, utrudniona będzie obsługa niektórych funkcji związanych z kartami ING Banku Śląskiego w Moim ING.
W tym czasie nie będzie można m.in. realizować płatności kartami w Internecie z 3DSecure, czyli tych, które są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS. Ponadto niemożliwa będzie zmiana np. limitów transakcyjnych oraz wykonanie operacji na rachunku kart kredytowych. Jednocześnie zapewniono, że płatności kartą w terminalach płatniczych będą działały normalnie.
"W miarę możliwości wypłać gotówkę, zrób niezbędne zakupy poza godzinami prac serwisowych. Jeśli musisz zastrzec kartę, zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 12" - poinformowali przedstawiciele ING Banku Śląskiego.
Bank Pocztowy
Od piątku od godziny 21.35 do soboty, maksymalnie do godziny 2.30, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. W tym czasie niedostępne będą takie usługi jak m.in. płatności mobilne Blik, przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej oraz płatności Pay-By-Link.
"W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń" - zapewniono.
Toyota Bank
W sobotę od godziny 22.00 do godziny 2.00 w niedzielę mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemu bankowości elektronicznej, autoryzacji płatności kartowych, automatycznego serwisu telefonicznego, wyciągów, zmian limitów oraz usług tzw. szybkich płatności.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock