W sobotę weszła w życie nowa ustawa o wyrobach medycznych. Nowe przepisy przewidują, że wzory materiałów promocyjnych i ulotki będą musiały być przedstawiane Urzędowi Rejestracji Produktów Leczniczych. Dodatkowe regulacje mają na celu przeciwdziałanie wprowadzaniu klientów w błąd. Zmieni się ponadto definicja wyrobu medycznego i oceny klinicznej. O szczegółach opowiedział Andrzej Karczewicz, kierownik Wydziału Nadzoru Rynku w Urzędzie Rejestracji.
W sobotę weszła w życie nowa ustawa o wyrobach medycznych. Nowe przepisy przewidują, że wzory materiałów promocyjnych i ulotki będą musiały być przedstawiane Urzędowi Rejestracji Produktów Leczniczych. Dodatkowe regulacje mają na celu przeciwdziałanie wprowadzaniu klientów w błąd. Zmieni się ponadto definicja wyrobu medycznego i oceny klinicznej. O szczegółach opowiedział Andrzej Karczewicz, kierownik Wydziału Nadzoru Rynku w Urzędzie Rejestracji.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn