Najważniejsze pytania które musimy sobie zadać: Kto jest naszym klientem? Jakie są nasze kompetencje? Jaki produkt bądź usługę oferujemy? Jakie są oczekiwania klienta? Wiceprezes, dyrektor marketingu i sprzedaży Ceramiki Tubądzin Marcin Barański zaznacza, że ważne jest by nabrać dystansu do własnej firmy i spróbowac spojrzeć na nią z boku - oczami klienta. Ponad 90% decyzji podejmowanych przez konsumentów to decyzje emocjonalne - podkreśla Marcin Barański, który był gościem w programie "Biznes Lunch".
Najważniejsze pytania które musimy sobie zadać: Kto jest naszym klientem? Jakie są nasze kompetencje? Jaki produkt bądź usługę oferujemy? Jakie są oczekiwania klienta? Wiceprezes, dyrektor marketingu i sprzedaży Ceramiki Tubądzin Marcin Barański zaznacza, że ważne jest by nabrać dystansu do własnej firmy i spróbowac spojrzeć na nią z boku - oczami klienta. Ponad 90% decyzji podejmowanych przez konsumentów to decyzje emocjonalne - podkreśla Marcin Barański, który był gościem w programie "Biznes Lunch".
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn