29 listopada mają zostać zamknięte rachunki klientów indywidualnych - wynika z komunikatu DNB Bank Polska. Jak wynika z odpowiedzi przesłanych tvn24bis.pl przez Monikę Indrę, dyrektor departamentu zarządzania bankowością detaliczną, nadal można skorzystać z oferty specjalnej i otrzymać pieniądze za wcześniejszą rezygnację z usług banku.
W lipcu informowaliśmy, że DNB Bank Polska uruchomił nietypową ofertę dla swoich klientów indywidualnych. W zamian za rezygnację z produktów bankowych klienci mieli otrzymać nawet 800 złotych.
W sierpniu bank zdecydował o wydłużeniu terminu obowiązywania oferty specjalnej. Podniesiono również wówczas rekompensatę za rezygnację z usług do 1000 złotych. Jak informowano wówczas, oferta miała obowiązywać do końca sierpnia.
Jak się jednak okazuje, klienci nadal mogą z niej skorzystać. "Uprzejmie przypominamy, iż w dalszym ciągu istnieje możliwość złożenia dyspozycji zamknięcia produktów bankowych za porozumiem stron i skorzystania z oferty specjalnej przygotowanej przez Bank" - poinformował DNB w komunikacie.
Kto może otrzymać pieniądze?
Monika Indra, dyrektor departamentu zarządzania bankowością detaliczną w DNB Bank Polska, w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl wyjaśniła, że "oferta specjalna polega na wypłacie przez Bank rekompensaty finansowej w kwocie do 1000 złotych w zależności od posiadanych w Banku produktów".
Osoby uprawnione do skorzystania z oferty mogą liczyć na 600 złotych rekompensaty. Dodatkowe 200 złotych można otrzymać za złożenie dyspozycji rezygnacji z grupowego ubezpieczenia nieruchomości DOM w Generali. Kolejne 200 złotych można również otrzymać za złożenie dyspozycji rezygnacji z ubezpieczenia na życie Życie/Praca w ramach umowy z Sopockim TU Ergo Hestia S.A.
"Klienci, chcący jeszcze skorzystać z oferty, powinni jak najszybciej złożyć dyspozycje na formularzu bankowym 'dyspozycja zamknięcia produktów za porozumieniem' i przesłać do banku w firmie skanu na adres ok@dnb.pl" - wskazała Monika Indra.
Klienci mają na to czas do 26 listopada br.
Pieniądze zostaną przelane na rachunek bankowy wskazany w formularzu zamknięcia produktów bankowych wraz ze środkami zgromadzonymi na zamykanych rachunkach w DNB.
DNB zamyka rachunki
Powodem wprowadzenia oferty specjalnej przez bank jest zmiana profilu działalności w Polsce.
"W dalszym ciągu bank będzie konsekwentnie wdrażał strategię specjalistycznego banku korporacyjnego obsługującego największe firmy z wybranych sektorów gospodarki oraz znacząco ograniczał świadczenie usług dla Klientów Indywidualnych w zakresie obsługi produktów niehipotecznych" - mogliśmy przeczytać wcześniej na stronie DNB Bank Polska.
Bank poinformował, że od 29 listopada zamknięte zostaną rachunki klientów detalicznych. Posiadane produkty hipoteczne nadal będą obsługiwane w banku poprzez otwarte w tym celu rachunki techniczne.
W związku ze zmianą strategii banku biuro obsługi klientów będzie czynne do 16 grudnia włącznie. Od 17 grudnia obsługa klientów, którzy mają kredyty hipoteczne, będzie odbywać się w Centrali Banku przy ul. Postępu 15 C w Warszawie. Jak dodano w komunikacie, począwszy od 17 grudnia bank nie będzie realizował obsługi gotówkowej.
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock