Klienci, który nie mieli dostępu przez awarię bankowego serwisu internetowego mogą się starać o odszkodowanie. Jak jednak mówi Marta Miszczuk z kancelarii Nowakowski i Wspólnicy musimy udowodnić, że ponieśliśmy z tego tytułu fizyczną stratę. Z kolei Justyna Piątek z Raiffeisen Bank Polska ostrzega przed lekkomyślnym podawaniem haseł do logowania do serwisów internetowych. W przeciwnym przypadku stajemy się łatwym łupem dla złodziei. Opowiada też o tym jak zabezpieczyć się przed przestępcami w sieci.
Klienci, który nie mieli dostępu przez awarię bankowego serwisu internetowego mogą się starać o odszkodowanie. Jak jednak mówi Marta Miszczuk z kancelarii Nowakowski i Wspólnicy musimy udowodnić, że ponieśliśmy z tego tytułu fizyczną stratę. Z kolei Justyna Piątek z Raiffeisen Bank Polska ostrzega przed lekkomyślnym podawaniem haseł do logowania do serwisów internetowych. W przeciwnym przypadku stajemy się łatwym łupem dla złodziei. Opowiada też o tym jak zabezpieczyć się przed przestępcami w sieci.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn