Spółka Polski Standard Płatności, operator Blika, o awarii poinformowała przed 11.00 we wpisie na Twitterze. "Szanowni Państwo, Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem Blika. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń" - napisano. "Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia" - dodano.
Przed 13.00 poinformowano, że "Blik działa już bez zakłóceń. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy".
Wcześniej w poniedziałek w PKO BP występowały utrudnienia w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz w korzystaniu ze strony internetowej banku. "Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń" - zapewniło biuro prasowe największego banku w Polsce.
Czytaj także: Awaria w największym banku w Polsce usunięta. "Występowały przejściowe utrudnienia"
Operatorem systemu płatności mobilnych Blik jest firma Polski Standard Płatności. Płatności w internecie z kodem Blik można zrealizować w największych działających w Polsce bankach.
Autorka/Autor: /dap
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock