Awaria Blika usunięta. "Za wszelkie utrudnienia przepraszamy"

Do oszustwa doszło przez link (zdjęcie ilustracyjne)
Rzecznik rządu Piotr Mueller o sytuacji sektora bankowego w Polsce (wypowiedź z 21 marca 2023)
Źródło: TVN24
W poniedziałek przed południem klienci polskich banków mogli mieć problem płatnościami Blikiem. "Działa już bez zakłóceń. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy" - napisała przed 13.00 w mediach społecznościowych spółka Polski Standard Płatności, operator Blika.

Spółka Polski Standard Płatności, operator Blika, o awarii poinformowała przed 11.00 we wpisie na Twitterze. "Szanowni Państwo, Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem Blika. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń" - napisano. "Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia" - dodano.

Przed 13.00 poinformowano, że "Blik działa już bez zakłóceń. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy".

Wcześniej w poniedziałek w PKO BP występowały utrudnienia w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz w korzystaniu ze strony internetowej banku. "Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń" - zapewniło biuro prasowe największego banku w Polsce.

Czytaj także: Awaria w największym banku w Polsce usunięta. "Występowały przejściowe utrudnienia"

Operatorem systemu płatności mobilnych Blik jest firma Polski Standard Płatności. Płatności w internecie z kodem Blik można zrealizować w największych działających w Polsce bankach.

Zobacz także: