Budynek Prudential, znajdujący się przy Placu Powstańców Warszawy 9 w samym sercu polskiej stolicy, jest jednym z jej symboli. Wybudowany w latach 30. XX wieku był początkowo między innymi siedzibą towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential i ta jego potoczna nazwa funkcjonuje do dziś. Obecnie mieści się w nim Hotel Warszawa, a przed kilkoma tygodniami otwarto tu także nową, wyjątkową przestrzeń. To pierwszy w Polsce i drugi w Europie showroom Lenovo i Motorola.
Wyjątkowe prezentacje na otwarcie
Otwarty na początku kwietnia showroom Lenovo i Motorola ma powierzchnię 200 m2, która została zaprojektowana z najwyższej klasy materiałów, w minimalistyczny sposób. Dzięki temu atmosfera tu jest wyjątkowo przytulna i ciepła, a nowoczesne technologie… są w niej na wyciągnięcie ręki.
To miejsce, które zostało stworzone do tego, by zapoznać się z najnowszymi produktami Lenovo : tabletami, laptopami (zarówno biznesowymi, gamingowymi czy konsumenckimi), monitorami, wszelkimi akcesoriami komputerowymi i smartfonami Motorola. Showroom dostosowano do różnorodnych potrzeb, dzięki którym nasze doświadczenia stają się jeszcze lepsze – specjalne strefy biznesowe, dla graczy czy strefa relaksu sprawiają, że z łatwością możemy się zanurzyć w atmosferze miejsca i bliżej poznać interesujące nas produkty.
W dniu otwarcia showroomu Lenovo i Motorola odwiedzające go osoby mogły zapoznać się między innymi z możliwościami wyjątkowej technologii, jaką jest Lenovo Auto-Twist AI PC. To innowacyjne urządzenie posiada obrotowy ekran, który dostosowuje się do ruchu użytkownika. Za pomocą poleceń głosowych może przekształcić laptop w tablet, a pozostawione bez nadzoru uruchamia automatyczne zamykanie!
Przestrzeń do edukacji
Plany na wydarzenia, jakie będą organizowane w przestrzeni showroomu Lenovo i Motorola są bardzo ambitne. Ma ona z zasady służyć nie tylko możliwości prezentacji bogatego portfolio różnorodnych produktów, ale także być miejscem edukacji na temat tego, jakie możliwości w codziennym życiu daje nam AI oraz inne najnowsze technologie. Ma być przestrzenią, w której zainteresowane osoby, z różnorodnych grup społecznych i w różnym wieku skorzystają z możliwości podniesienia swoich cyfrowych kompetencji. Celem jest stworzenie miejsca, które inspiruje i edukuje osoby w każdym wieku. Również te starsze, często dotknięte cyfrowym wykluczeniem.
Jak mówi Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska: - Ta niezwykła przestrzeń będzie miejscem wielu, ważnych inicjatyw mających jeden, wspólny cel – wzrost kompetencji cyfrowych wśród Polaków. Już planujemy tutaj liczne wykłady, między innymi we współpracy z CampusAI, z zakresu AI i cyberbezpieczeństwa oraz dedykowane warsztaty, które pomogą im sprawnie i bezpiecznie poruszać się w świecie technologii.
Globalny lider już od 20 lat w Polsce
Okazja do otwarcia showroomu Lenovo i Motorola sama w sobie jest niezwykła. Marka Lenovo, największy na świecie producent komputerów, jest obecna w Polsce już od 20 lat. W tym czasie miliony Polaków – zarówno indywidualnych konsumentów, jak i przedsiębiorców postawiło na jej sprzęt. To firma pierwszego wyboru dla konsumentów oraz wielu przedsiębiorstw, a otwarcie przez nią drugiego w Europie showroomu to ogromna nobilitacja dla naszego rynku i dowód tego, że jest dla niej bardzo ważny.
Showroom Lenovo i Motorola to miejsce, w którym na własne oczy doświadczamy, jak w praktyce Lenovo wdraża ideę "Smarter Technology for All". To miejsce, w którym możemy się przekonać jak najnowsze technologie poprawiają nasze życie każdego dnia. To także przestrzeń, w której niezależnie od kompetencji oraz wieku weźmiemy udział w interesujących, aktywizujących warsztatach czy spotkaniach. Te wszystkie powody sprawiają, że znajdujący się w Hotelu Warszawa showroom Lenovo i Motorola z pewnością stanie się szybko ważnym punktem na mapie miasta. I już dziś warto zawitać na Plac Powstańców Warszawy 9, by go odwiedzić.
Źródło: materiał promocyjny
Źródło zdjęcia głównego: materiał promocyjny