TVN24 była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w lipcu - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się w lipcu 243 razy.
Na kolejnych miejscach wśród telewizji znalazły się TVP Info oraz TVN.
Wśród wszystkich rodzajów mediów TVN24 znalazła się na czwartej pozycji. Liderem jest "Wprost" (984 cytowań), za nim "Rzeczpospolita" (692) i "Gazeta Wyborcza" (597).
Wśród mediów ekonomicznych najbardziej opiniotwórczą telewizją w lipcu została TVN24 Biznes i Świat.
W zestawieniu portali internetowych trzecie miejsce (z 53 cytowaniami) zajął serwis tvn24.pl. Najbardziej opiniotwórczym portalem został w lipcu onet.pl (80 cytowań). Drugie miejsce zajął portal sportowefakty.pl (78 cytowań)
Tysiące przekazów
Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 400 razy (3256 razy w prasie, 1127 w telewizji i 1017 w radio).
Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne i wybrane programy w rozgłośniach radiowych.
Autor: ToL//kdj / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN | Krzysztof Dubiel