Od września Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior wejdą do oferty Premium TV, działającej w ramach TVN Media sp. z o.o. Dodatkowo już w tym miesiącu w Premium TV będzie dostępny czas reklamowy wszystkich trzech kanałów na październik 2013.
Kanały Disneya będą reprezentowane przez Premium TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i sponsorskiej oraz w ofercie projektów specjalnych. Premium TV będzie także brokerem oferty on-line serwisu www.disney.pl, który w segmencie portali dziecięcych należy do najsilniejszych na rynku.
- Bardzo nas cieszy możliwość współpracy z Disneyem - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV. - Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców - ocenił.
Kanały rodzinne
Kanały z portfolio Disneya to stacje skierowane do młodych widzów i ich rodzin. Disney Channel to flagowy kanał familijny, tworzony z myślą o dzieciach w wieku 4-12 lat i szczególnie chętnie oglądany przez dziewczynki, nadający m.in. ulubiony serial polskich nastolatek - "Violettę".
Disney XD przyciąga zwłaszcza chłopców w wieku 6-12 lat dzięki multimedialnej rozrywce oraz mieszance aktorskich i animowanych seriali pełnych humoru i akcji, jak "Fineasz i Ferb" czy "Mega Spider-Man".
Disney Junior to kanał dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców, pełen muzyki, magii i poruszających historii z doskonale znanymi bohaterami seriali "Jake i Piraci z Nibylandii", "Klub Przyjaciół Myszki Miki" i "Jej wysokość Zosia". Wszystkie trzy kanały docierają średnio do 14,9 proc. dzieci w grupie 4-12 lat.
Największe biuro reklamy
Premium TV jest częścią TVN Media, największego biura reklamy na polskim rynku. W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 28 kanałów z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls, a także pozyskane od stycznia 2013 stacje firm Viacom International Media Networks i CANAL+ Cyfrowy.
Wśród nich znajdują się stacje dziecięce takie jak MiniMini+, teleTOON+ i Nickelodeon, a także kanały z kontentem dziecięcym – TV Puls i PULS 2. Powyższe stacje wchodzą w skład pakietu MIX KIDS, skierowanego do dziecięcych grup docelowych.
Stacje Disney Channel, Disney XD i Disney Junior dołączą do pakietu MIX KIDS, będą także sprzedawane w ramach oferty monokanałowej.
Autor: mn//bgr / Źródło: TVN
Źródło zdjęcia głównego: TVN