81 proc. - to wskaźnik punktualności PKP Intercity. Lepszy niż notują sąsiedzi z zachodu, ale celem jest dogonienie Belgów - informuje "Puls Biznesu".
PKP Intercity przyciągają coraz więcej pasażerów. W 2015 r. liczba pasażerów to 29,2 mln osób. Szef spółki przekonuje, że wzrost to m.in. efekt lepszej punktualności.
- Zwiększyła się o 5 pkt. proc. W 2015 r. zanotowaliśmy wskaźnik punktualności na poziomie 81 proc., podczas gdy nasz odpowiednik, niemieckie koleje dalekobieżne, miały 76 proc. - mówi Jacek Leonkiewicz.
Przekonuje, że celem jest dogonienie Belgów osiągających wskaźnik punktualności na poziomie 88 proc.
Zobacz. Zmiany i nowości na polskiej kolei. Po Pendolino na tory wyjechał Flirt, będzie też Dart (13.12.15)
Autor: gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Adrian Grycuk/commons.wikimedia.org