W programie "Dzień na rynkach" poruszyliśmy temat wojny cenowej na rynku reklamy w mediach. Gościem Roberta Stanilewicza był Rafał Oracz z CR Media. Przypominamy, że trwa właśnie największe spotkanie branży mediów - II Kongres „Media Summit”, któremu patronuje telewizja TVN CNBC Biznes. Kongres jest neutralną platformą wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami rynku medialnego. To jedna z niewielu okazji, gdzie w jednym miejscu można spotkać przedstawicieli wszystkich liczących się firm i instytucji na rynku.
W programie "Dzień na rynkach" poruszyliśmy temat wojny cenowej na rynku reklamy w mediach. Gościem Roberta Stanilewicza był Rafał Oracz z CR Media. Przypominamy, że trwa właśnie największe spotkanie branży mediów - II Kongres „Media Summit”, któremu patronuje telewizja TVN CNBC Biznes. Kongres jest neutralną platformą wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami rynku medialnego. To jedna z niewielu okazji, gdzie w jednym miejscu można spotkać przedstawicieli wszystkich liczących się firm i instytucji na rynku.
Autor: Dominik Cierpioł
Źródło zdjęcia głównego: Dominik Cierpioł