Multimedia Polska z powodu nieuzyskania satysfakcjonującej liczby zgłoszeń na oferowane akcje zdecydowała o odstąpieniu od oferty publicznej akcji i debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - podała spółka w komunikacie przesłanym tvn24bis.pl.
"W ciągu ostatnich dwóch tygodni odbyliśmy szereg spotkań z inwestorami w Polsce i na rynkach zagranicznych. Niestety zainteresowanie, z jakim spotkaliśmy się, nie znalazło odzwierciedlenia w satysfakcjonującej liczbie zgłoszeń na oferowane akcje, co zmusiło nas do odstąpienia od przeprowadzenia oferty publicznej - poinformował cytowany w komunikacie Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.
Plany niezmienione
Firma poinformował jednocześnie, że jej plany rozwoju pozostają jednak niezmienione. "Nadal zamierzamy pozostać innowatorem polskiej branży kablowej i kontynuować konsolidację sektora" - dodał Rogowski.
Spółka była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2006-2011. Multimedia Polska jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat i działa w ok. 200 polskich miastach. Jest dostawcą telewizji cyfrowej z wideo na żądanie (VoD), internetu szerokopasmowego i mobilnego oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.
Ponad 820 tys. klientów
Z usług Multimedia Polska korzystało na koniec marca 2014 r. ok. 827,5 tys. klientów. Na dzień 31 marca 2014 r. spółka dostarczała ok 1,56 mln usług.
W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2014 r. przychody firmy wyniosły 175,7 mln zł, skorygowany zysk EBITDA wyniósł 91,4 mln zł, a zysk netto za I kwartał 2014 r. wyniósł 12,6 mln zł.
Autor: ToL / Źródło: TVN24 Biznes i Świat
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24