Kongres Impact'21
Katarzyna Kieli: żyjemy w erze wideo
Stawiamy na lokalny kontent, który jest bliski widzom, odzwierciedla ich świat - powiedziała podczas konferencji Impact'21 prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA Kasia Kieli. Dodała, że najlepszym przykładem jest serwis player.pl, gdzie najchętniej oglądane są produkcje z naszego kraju. - Inwestujemy więcej w produkcje polskie niż w 2017 roku. Chociażby na poziomie seriali fabularnych, takich jak "Chyłka" - podkreśliła. Dodała, że "Chyłka", według badań JustWatch, była najchętniej oglądanym programem w ofertach streamingowych na polskim rynku, wyprzedzając międzynarodowy hit "Gambit królowej". Katarzyna Kieli była też pytana o to, czy polskie produkcje mogą osiągnąć sukces wśród zagranicznej widowni. - Mamy przykład naszych produkcji, które znalazły się na Netflixie, np. produkcja TVN "365 dni", która była jednym z hitów na tej platformie - podkreślała. W panelu "Cyfrowa przyszłość polskich firm: jak konkurować z globalnymi graczami?" wzięli też udział prezes InPostu Rafał Brzoska, który mówił o rozwoju sprzedaży za pomocą e-commerce, Krzysztof Krawczyk z CVC Capital Partners, który mówił o cyfryzacji biznesu oraz prezes Asseco Poland Adam Góral, który odniósł się do wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w poszczególnych sektorach gospodarki.