Wąsko na Żelaznej przez poszerzanie Prostej

Warszawa

Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl
Zwężenie ul. Żelaznej przy ul. Prostej | tvnwarszawa.pl

Drogowcy, którzy przebudowują Prostą, potrzebują więcej miejsca. Zamknęli połowę Żelaznej. Piesi mogą przejść tylko jedną stroną.

Zwężenie pojawiło się na Żelaznej, przy skrzyżowaniu z Prostą. Na połowie jezdni od strony ronda ONZ stoją bariery.

Kierowcy mają w tym miejscu mieli do dyspozycji po jednym wąskim pasie w obu kierunkach.

W czasie gdy kierowcy będą jeździć po węższej jezdni, robotnicy zejdą pod ziemię i przebudują instalację.

Jak informuje ZTM, wprowadzone zostały następujące zmiany w funkcjonowaniu przystanków linii 157:

- NORBLIN 05 - zawieszenie przystanku; - NORBLIN 06 - przeniesienie przystanku około 50 metrów za podstawową lokalizację.

Trambuspas, ścieżki rowerowe

Prosta jest przebudowywana na 770-metrowym odcinku pomiędzy rondem ONZ a rondem Daszyńskiego. Będzie miała dwie dwupasowe jezdnie w każdą stronę, z dodatkowymi pasami w rejonie skrzyżowań. Zmieni się także przebieg linii tramwajowej, która znajdzie się między jezdniami. Po torowisku pojadą w przyszłości także autobusy. Ponadto, po obu stronach Prostej zaprojektowano drogi dla rowerów, przy Pańskiej parking dla samochodów.

Przebudowana ulica ma być gotowa do ruchu we wrześniu 2014 roku. Koszt inwestycji to 33,8 mln zł.

Zwężenie i lokalizacja przystanków na Żelaznej:

Zwężą Żelazną
um.warszawa

wp//ec/mz