Rosną wiadukty na Nowolazurowej

Warszawa

Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID
Budowa Nowolazurowej | ZMID

Praca, na liczącym ponad dwa kilometry odcinku Nowolazurowej od Alej Jerozolimskich do Chrościckiego, idzie pełną parą. Powstają nowe przejście podziemne, gotowe są 3 z 9 przęseł każdego wiaduktu, oraz zakończyła się już przebudowa linii wysokiego napięcia.

Na odcinku od węzła Salomea do Ryżowej wykonana została już podbudowa jezdni. Powstające przejście podziemne zlokalizowane w rejonie ul. Zapustnej ma już wybetonowane ściany a wykonawca przygotowuje się do betonowania stropu.

Zbudują kładkę dla pieszych

W związku z budową wiaduktów nad linią kolejową Warszawa-Katowice zlikwidowany został wyjazd z ulicy Tynkarskiej w kierunku Ursusa.

Z kolei pod linią kolejową Warszawa-Poznań będzie przebiegał tunel, gdzie zakończyła się już przebudowa linii wysokiego napięcia, która kolidowała z budową tunelu. U wylotu tunelu budowana jest również kładka dla pieszych, która umożliwi dojście do stacji PKP Warszawa–Ursus Północny.

Inwestycja za 120 milionów

No­wo­la­zu­ro­wa do­ce­lo­wo ma po­łą­czyć Al. Je­ro­zo­lim­skie z dro­gą eks­pre­so­wą S­8 i trasą nowego mostu. Koszt budowy wynosi ponad 120 mln zł, a prace zgodnie z umową mają zakończyć się w grudniu. Nowa droga ma odciążyć wiecznie zakorkowane ulice Kleszczową i Dźwigową.

Jak deklaruje wykonawca, prace mają się zakończyć w grudniu tego roku.

as/b