Zlikwidowali biuro promocji. Przyszłość dyrektor niepewna

Warszawa

tvnwarszawa.plZlikwidowali biuro promocji miasta

Biuro promocji w ratuszu już nie istnieje, a jego obowiązki przejęły dwie inne jednostki urzędu miasta. - Na bieżąco analizujemy działalność biur i zdecydowaliśmy o zmianie. Liczymy na lepsze efekty za te same pieniądze - komentuje ratusz.

- Obowiązki biura zostały rozdzielone. Uznaliśmy, że sprawami związanymi z gospodarką powinno zająć się w całości Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego, a promocją marki Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej – mówi Agnieszka Kłąb, z biura prasowego ratusza i dodaje, że urzędnicy z biura promocji przeszli do nowych wydziałów. Czy likwidacja oznacza, że działało ono źle?

"To nie oszczędności"

- Analizowaliśmy jaka formuła jest najlepsza. Nie ma to nic wspólnego z oceną. Trudno tu mówić o oszczędnościach. Liczymy na lepsze efekty, ale za te same pieniądze – mówi Kłąb.

Nie jest jednak pewna przyszłość Katarzyny Ratajczyk, która była dyrektor biura promocji. – To stanowisko już nie istnieje. Katarzyna Ratajczyk jest do dyspozycji kadr i szkoleń. Jej przyszłość będzie znana w ciągu kilku dni – mówi Kłąb.

O Katarzynie Ratajczyk zrobiło się głośno m.in. w związku z klipem promującym Warszawę na Euro2012, który spotkał się z ostrą krytyką komentatorów.

KATARZYNA RATAJCZYK O KONTROWERSYJNYM SPOCIE:

Katarzyna Ratajczyk o spocie, fot. TVN24

CZYTAJ O KLIPIE NA EURO 2012

Zmiany w ratuszu

To nie jedyne zmiany w urzędzie miasta w ostatnim czasie. Pod koniec sierpnia nowym dyrektorem biura kultury został Tomasz Jankowski. W lipcu zaś rozstrzygnięty został konkurs na naczelnika wydziału estetyki. Wygrał Grzegorz Piątek. Z kolei w czerwcu Jarosław Maćkowiak zrezygnował z funkcji sekretarza miasta. Na stanowisku zastąpił go Marcin Wojdat dotychczasowy szef Centrum Komunikacji Społecznej, a jego miejsce zajął Jarosław Jóźwiak.

WSP, lata/ran