Zaraz po świętach sprawy nie załatwisz. Urzędnicy mają wolne

Warszawa

TVN24Urząd Miasta

Pracownicy urzędu miasta nie wracają do pracy zaraz po Bożym Narodzeniu. Ci, którzy w trakcie "przerwy świątecznej" chcą załatwić sprawy urzędowe, muszą zaczekać do 28 grudnia. Podobnie będzie po Nowym Roku.

Jak poinformował ratusz, 27 grudnia 2017 w środę urząd miasta stołecznego Warszawy będzie nieczynny zgodnie z zarządzeniami Prezydent Warszawy z 25 października 2017 w sprawie wyznaczenia dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu. Tak samo będzie 2 stycznia 2018 we wtorek.

Co zamiast urzędu?

Jak podaje miasto, w wyżej wymienionych dniach pełniony będzie specjalny dyżur w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy Andersa 5, który będzie odbywał się od 8 do 16. W trakcie dyżuru, będzie można załatwić wyłącznie sprawy związane z rejestracją zgonów.

USC mieści się w pobliżu stacji metra Ratusz Arsenał, obok kina Muranów. Pozostałe siedziby USC w tych dniach będą nieczynne.

Ratusz przypomina także, że Warszawiacy mogą korzystać z usług Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115, które działa przez całą dobę siedem dni w tygodniu.

W tym roku miejski sylwester odbędzie się na placu Bankowym:

Wiceprezydent zaprasza na SylwestraTVN24
wideo 2/5

mp/mś