Tu odwołasz się od mandatu i zareklamujesz bilet

Warszawa

| Fakty TVNMapy dostarcza targeo.pl

Już nie na Senatorską, ale na Żelazną trzeba będzie teraz udawać się z "grubszymi" sprawami do Zarządu Transportu Miejskiego. Wraz z siedzibą zmienił się adres głównego Punktu Obsługi Pasażera.

Punkt przy Senatorskiej zajmował się nie tylko sprzedażą biletów i kart miejskich - tam można było np. odwoływać się od kar i mandatów czy zareklamować bilety, które okazały się nieważne, składać skargi i wnioski. Był też najstarszym punktem, do którego przywykli starsi mieszkańcy miasta, a w dodatku miał dobrą lokalizację, tuż obok pl. Bankowego.

Zarząd Transportu Miejskiego musiał się jednak wyprowadzić z zajmowanego do tej pory pałacu Błękitnego. Teraz zajmuje biura przy Żelaznej 61 (tuż przy skrzyżowaniu z Grzybowską) i to właśnie tam pasażerowie będą się musieli pofatygować z poważniejszymi sprawami.

Do dyspozycji pasażerów pozostają też punkty w galeriach handlowych na stacjach metra: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz - Arsenał, Plac Wilsona, Marymont i Młociny.

SPRAWDŹ ADRESY I GODZINY OTWARCIA POP-ów

W nowym punkcie przygotowano sześć stanowisk: dwa informacyjne i cztery kasy. Dwa z nich będą przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pasażerowie swoje sprawy będą mogli załatwić od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 20.

roody