Przygotuj się na:

ZIMA NA DROGACH

To właśnie teraz, gdy temperatura rano spada poniżej 7 stopni Celsjusza, a kolejki do warsztatów są krótkie, powinniśmy umówić się na sezonową zmianę opon.

TBM wbił się na stację Nowy Świat

Warszawa

Anna na stacji | budowametra.pl
Tarcza po pracy | budowametra.pl
TBM przejdzie serwis | budowametra.pl
Tarcza przebija się przez ścianę | budowametra.pl
Przebicie przez ścianę | budowametra.pl
Tarcza wchodzi na stację | budowametra.pl
Tarcza na stacji | budowametra.pl
Anna na stacji | budowametra.pl
Tarcza po pracy | budowametra.pl
TBM przejdzie serwis | budowametra.pl
Tarcza przebija się przez ścianę | budowametra.pl
Przebicie przez ścianę | budowametra.pl
Tarcza wchodzi na stację | budowametra.pl

Tarcza Anna dotarła do budowanej stacji metra Nowy Świat - Uniwersytet. Teraz będzie musiała zagłębić się w skarpę.

- "Anna" przebijała się do wnętrza stacji od 5 sierpnia rano. Ostatecznie o godzinie 16.00 ściana ustąpiła – informują budowniczowie centralnego odcinka II linii metra.

951 metrów

Tarcza będzie musiała przejść tradycyjny serwis – sprawdzona zostanie teraz jej kondycja, uzupełnione będą wszystkie niezbędne elementy. Później ruszy w dalszą drogę. Drążąc tunel w kierunku stacji Centrum Nauki Kopernik pokonać będzie musiała ślepy tunel i ścianę szczelinową.

Tunel na tym odcinku zagłębia się w teren pod największym na II linii metra kątem. Nie będzie to jednak odczuwalne z uwagi na dystans dzielący obie stacje – 951 m.

Firma AGP Metro zapewnia, że przejście tarczy i same tunele zaprojektowano na takich głębokościach, by nie zagroziły budynkom leżącym na szlaku.

TAK TARCZA KRYSTYNA WBIŁA SIĘ NA STACJĘ CNK:

Tak przebija się tarcza
TVN24

ran/roody