SMS-owe "TAK" czy "NIE" dla kierowcy? Łódź pyta pasażerów

Warszawa

| Eurosportfot

Pasażerowie komunikacji miejskiej w Łodzi mogą teraz szybko pochwalić lub poskarżyć się na kierowców autobusów. Wystarczy, że wyślą sms o treści "TAK" lub "NIE". Czy takie rozwiązanie jest możliwe w Warszawie? - Niezadowolony pasażer może zadzwonić lub wysłać maila - odpowiadają Miejskie Zakłady Autobusowe.

Kierowca autobusu zamknął Ci drzwi przed nosem albo ochlapał przejeżdżając po kałuży? Jeżeli tak, możesz wysłać sms o treści "NIE" na nr 72051. Jeśli dobrze Ci się podróżowało komunikacją, napisz "TAK" dla kierującego.

Ilość głosów na tak i na nie będzie brana pod uwagę przy ocenie rocznej kierowców MPK.Czeka nagrodaTakie rozwiązanie działa od niedawna w Łodzi. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji idzie nawet o krok dalej. Zorganizowało konkurs. Każdy, kto wyśle sms, może wziąć udział w losowaniu biletów miesięcznych.Zadzwoń lub napiszW Warszawie taki system nie ma na razie szans. Zdaniem Miejskich Zakładów Autobusowych nie jest potrzebny.

- U nas niezadowolony pasażer może zgłosić uwagi dzwoniąc na skargowy numer telefonu lub wysłać maila z opisem sytuacji. To jest rozwiązanie wystarczające – twierdzi Adam Stawicki, rzecznik Miejskich Zakładów Autobusowych.

SKARGI I INTERWENCJE MZA

Czy łódzki system powinien funkcjonować także w Warszawie? Czekamy na wasze opinie, piszcie na warszawa@tvn.pl, lub na KONTAKT24.ran/mz