Rzeczniczka KM obiecuje: będzie centrum obsługi pasażerów

Warszawa

| CNN Newssource/x-newsfot. sxc.hu

- Planujemy uruchomić centrum telefoniczne Kolei Mazowieckich – zapowiedziała w programie "Miejski Reporter" Donata Nowakowska, rzecznika spółki.

Obecnie pasażerowie mają do dyspozycji dwa numery informacji kolejowej KM. Jak przyznaje Donata Nowakowska oba numery nie działają sprawnie. – Często są blokowane, bo dzwoni zbyt dużo osób – tłumaczy Nowakowska.

Jeden numer, wiele odpowiedzi

Call center to centrum telefoniczne, które jest obsługiwane zazwyczaj przez kilku bądź kilkanaście osób. - Wystarczy, że pasażer zadzwoni pod jeden numer i będzie mógł uzyskać potrzebne informacje o biletach czy rozkładzie jazdy – wyjaśnia Nowakowska.

- Jest to szczególnie ważne, kiedy pasażer znajduje się na peronie, gdzie nie ma jakiejkolwiek informacji – dodaje.

Koleje Mazowieckie planują, aby centrum ruszyło do końca tego roku.

bf/ec