Promocja na Facebooku za 350 tysięcy

Warszawa

UMW marcu ruszy akcja promocyjna

350 tysięcy złotych zamierza wydać ratusz na promocyjną akcję na Facebooku. Warszawa będzie się promować wśród mieszkańców 15 krajów-uczestników piłkarskich Mistrzostw Europy.

Właśnie ogłoszono przetarg na akcję, którą szefowa biura promocji Katarzyna Ratajczyk, zapowiedziała podczas styczniowej sesji rady miasta. Ratusz przeznaczył na promocję 350 tysięcy złotych, ale można przypuszczać, że zapłaci za nią mniej, ponieważ o tym, kto zrealizuje zadanie decydować będzie wyłącznie cena. Przetarg wygra ten, który zaoferuje najniższą.

Syrenki promuja Euro

Reklamy zostaną zamieszczone w boksach na najpopularniejszym serwisie społecznościowym świata. Cel? Promocja Warszawy pod kątem turystycznym i wizerunkowym, a w szczególności promocja w kontekście miasta-gospodarza Mistrzostwa Europy.

- To jeden z elementów dużej kampanii skierowanej do kibiców w 15 krajach. Ma na celu aktywizację kibiców na Facebooku. Szczegóły ujawnimy w marcu – mówi Marta Brzegowa z biura prasowego stołecznego magistratu.

Podstawą akcji będą Syrenki Narodowe tworzone ze zdjęć użytkowników aplikacji. W czasie Euro Syrenki z Facebooku ustawione zostaną w przestrzeni miejskiej.

150 tysięcy klików

Wykonawca ma też zagwarantować co najmniej 11 tysięcy kliknięć w boks reklamowy dla każdego z 15 krajów. Po kliknięciu w boks użytkownik przeniesie się na anglojęzyczny profil Warszawy. Na tę chwilę lubi go zaledwie, 1,7 tys. osób.

Kampania ma ruszyć pod koniec marca.

bako//ec