"Po korkach na trasie nie ma śladu". Drogowcy zlikwidowali wąskie gardło

Warszawa

Lech Marcinczak / tvnwarszawa.plTrasa bez korków

Wąskie gardło na Trasie AK przy skrzyżowaniu z ul. gen. Maczka zniknęło. Drogowcy wprowadzili zmiany w organizacji ruchu. Namalowali nowe pasy. Jak relacjonuje nasz reporter, po poniedziałkowych korkach nie ma śladu.

- Widać, że drogowcy odświeżyli pasy na skrzyżowaniu Trasy AK z ul. gen. Maczka. Ponadto namalowano nowe strzałki informujące, ze dwa pasy na trasie prowadzą na wprost w stronę Ochoty, a nie jeden, jak to było w poniedziałek. To diametralnie poprawiło ruch w tym miejscu. Nie ma żadnych korków. W porównaniu do poniedziałku, sytuacja jest zdecydowanie lepsza- poinformował w środę po 7.00 Lech Marcinczak, reporter tvnwarszawa.pl.

Przez trawnik i plac budowy

O chaosie na trasie pisaliśmy w poniedziałek. Utworzyły się ogromne korki. Kierowcy łamali przepisy, rozjeżdżali trawnik.

Był to pierwszy dzień roboczy po zamknięciu jezdni w kierunku Ochoty na odcinku od Wisłostrady do ul. Powązkowskiej. Cały ruch przełożony został na nitkę w stronę Targówka, gdzie do dyspozycji kierowców są po dwa pasy w obu kierunkach.

W związku z nową organizacją ruchu część wjazdów na ciąg główny trasy w stronę Ochoty jest niemożliwy- między innymi z ul. Broniewskiego. Kierowcy muszą korzystać z bocznej jezdni wzdłuż trasy, którą dojeżdżają do skrzyżowania z ul. gen. Maczka i dopiero za nim włączają się do ruchu na trasie.

W poniedziałek rano relacjonowaliśmy, że mają do tego tylko jeden pas z trzech. - Utworzyło się wąskie gardło, które powoduje ogromne korki- relacjonował wtedy Marcinczak.

Trudna sytuacja na trasie i łamanie przepisów przez kierowców zmusiła policję do ustawienia w tym miejscu patrolu policji.

Drogowcy zaś ustawili płot w poprzek trasy.

Wprowadzone w weekend 15-16 marca zmiany w organizacji ruchu potrwają do października 2014r.

Wielki remont

Remont Trasy AK rozpoczął się jesienią zeszłego roku. Od tamtej pory sukcesywnie wprowadzane są zmiany w ruchu umożliwiające prace budowlane - z ruchu wyłączono północną część mostu Grota-Roweckiego, siedem łącznic z Wisłostradą i Modlińską, zamknięto Gdańską, zwężono wiadukty na ul. A. Mickiewicza, J. Słowackiego i Powązkowskiej.

Trasę Armii Krajowej do parametrów drogi ekspresowej S8 przebudowuje (wcześniej taka modernizacja objęła Trasę Toruńską po drugiej stronie Wisły) Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Wszystkie prace mają się zakończyć do października 2015 r. Wykonawcą robót jest firma Metrostav S.A.

Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl
Trasa bez korków | Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl

Zobacz jak kierowcy w poniedziałek łamali przepisy.

Chaos po zmianach
Lech Marcinczak / tvnwarszawa.pl

su