"Najprostsze najlepsze", "gniot". Internauci oceniają logo Centralnego

Warszawa

fot. PKPLogo Dworca Centralnego

Nowe logo Dworca Centralnego wywołało prawdziwą lawinę komentarzy internautów na forum tvnwarszawa.pl. Niektórzy cenią je za minimalizm, natomiast innym wydaje się ono zbyt proste i nudne.

- Ten minimalizm jest adekwatny do usług oferowanych przez dworzec i PKP. Miejmy nadzieję, że przyniesie im również tak minimalne zyski - komentuje nowe logo dworca internauta o nicku minimalizm.

W podobnym tonie wypowiada się internauta pasażer: - Gniot jakiego dawno nie było. Ale trzeba przyznać, że odzwierciedla kondycję kolei i standardy miejskich urzędników.

Innego zdania jest antymoher, który uważa, że to był dobry wybór. - Moim zdaniem jest bardzo dobre. Komisja dokonała dobrego wyboru. Gratuluję.

Zgadza się z nim internautka Agnieszka, która ceni w nowym logo prostotę: - Prosta forma, czytelna, fajnie. Tło mogłoby mieć jakiś inny kolor, ale i tak jest ok. Najprostsze rozwiązania są najlepsze.

Liczne skojarzenia

Logo Dworca Centralnego budzi wśród komentujących je internautów różne skojarzenia.

Zdaniem Błażeja jest to "kot z zamkniętymi oczami".

Archi nie widzi w nim nic nadzwyczajnego: - Jeśli za kreskę z kółkiem płacą 50000 PLN to ja zmieniam zawód. Kojarzy mi się ... no właśnie z niczym.

Vpw pyta, czy "to jest Zero nawleczone na sznurek", a Paweł porównuje je do logo sieci Społem i w jego oczach to porównanie nie wypada dobrze dla Dworca Centralnego. - To już logo Społem ma więcej życia w sobie - pisze.

Logo za 50 tysięcy zł

Logo wyłoniono w konkursie, na który wpłynęło 250 pozycji z całej Polski. Zwyciężyły młode designerki – Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, które są studentkami V roku Wydziału Grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Otrzymały 50 tysięcy złotych.

Więcej na ten temat.

ij/mz