Przygotuj się na:

ZIMA NA DROGACH

To właśnie teraz, gdy temperatura rano spada poniżej 7 stopni Celsjusza, a kolejki do warsztatów są krótkie, powinniśmy umówić się na sezonową zmianę opon.

Jak ominąć korki? "Podzielić trasę linii 154"

Warszawa

bemowo.waw.plCzy zmienią trasę 154?

Korki w al. Prymasa Tysiąclecia są tak duże, że autobus 154 permanentnie się spóźnia. Zarząd Transportu Miejskiego by temu zaradzić, proponuje skrócenie trasy i wprowadzenie nowej linii.

Ciągłe opóźnienia zniechęcają pasażerów do jazdy linią 154 - doszli do wniosku urzędnicy ZTM po analizie jej funkcjonowania. W związku z tym, zarząd proponuje podział linii i zmianę trasy.

- Trasa ma być podzielona na dwie części. Na razie jednak ZTM zapytał dzielnicę Bemowo o opinię, a my naszych mieszkańców – informuje rzecznik Bemowa Mariusz Gruza.

To propozycja, czekamy na opinie

Na czym polega propozycja? Na dotychczasowej trasie 154 ze Starego Bemowa do przystanku P+R Al. Krakowska jeździć ma teraz 154 i nowy autobus 254. Pierwszy od Park & Ride w Al. Krakowskiej do Blue City, a 254 na odcinku bemowskim – ze Starego Bemowa na Dworzec Zachodni.

- Dzięki temu 254 ominie korki w al. Prymasa Tysiąclecia, gdzie stoi się permanentne przez co opóźnienia są niemożliwe do uwzględnienia – tłumaczy Gruza i zastrzega, że to dopiero propozycja, a ZTM czeka na opinie pasażerów.

Nowy autobus 254 miałby jeździć trasą: STARE BEMOWO – Kaliskiego – Lazurowa – Górczewska – Olbrachta – Redutowa – Kasprzaka – Krzyżanowskiego – Szarych Szeregów – Brylowska – Prądzyńskiego – Tunelowa – DW. ZACHODNI /TUNELOWA/

"Zlikwidujmy wszystkie linie!"

Co na to pasażerowie? Komentarze na profilu dzielnicy na jednym z popularnych serwisów społecznościowych są podzielone. - Ja nie zauważyłam opóźnień linii 154 na bemowskich odcinkach, na których się poruszam - napisała Diana i zauważa, ze jeżeli ZTM tłumaczy opóźnienia 154 korkami w Al. Prymasa Tysiąclecia, to może w ogóle tam autobusy jeździć nie powinny? Ironicznie zapytała internautka.

- Pytanie, kto z 254 kursującego jedynie do Tunelowej skorzysta. Nie lepiej puścić go do Al. Jerozolimskich plus zawrotka na skrzyżowaniu z Grzymały Sokołowskiego i do pętli Dworzec Zachodni obok 182? – proponuje Wojtek

Najczęściej powtarzanym komentarzem jest stwierdzenie, że autobus jest bardzo popularny - Najlepszym rozwiązaniem jest zwiększenie częstotliwości jego kursowania a nie skracania trasy – stwierdza Magda.

Rzecznik Bemowa obiecał, że dzielnica dokładnie przeanalizuje te komentarze i wszystkie zostaną przekazane do ZTM, który podejmie decyzje w sprawie przyszłości linii 154.

lata/ec