Hałaśnik Głuchawy i Tępacz Ignorant znów w autobusach i tramwajach

Warszawa

Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R.Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R.Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa
Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej | R. Motyl, UM Warszawa

Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant czy Knyszojad Smrodliwy ponownie zagoszczą w warszawskich autobusach, tramwajach, metrze i pociągach SKM. Ruszyła kolejna edycja kampanii "Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej". Akcja potrwa przez najbliższy rok.

- Mamy już nowoczesny tabor, ale w podróży oprócz komfortu czy punktualności liczy się także szacunek dla prywatności innych i wzajemna życzliwość. O tych jakże ważnych aspektach podróżowania przypomina właśnie nasza kampania – mówi Renata Kaznowska, wiceprezydent Warszawy.W ramach akcji promocyjnej po stołecznych ulicach jeździł dzisiaj autobus linii "Kierunek życzliwość". Na oczekujących pasażerów na trasie Konwiktorska - pl. Unii Lubelskiej czekały niespodzianki. Najmłodsi dostali drobne upominki, a dorośli - owoce i słodycze.

Knyszojad Smrodliwy, Siedziołek Przyciężki

Akcja "Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej" potrwa przez cały następny rok. W warszawskich autobusach, tramwajach, pociągach metra i Szybkiej Kolei Miejskiej pojawiły się znane już monstery: Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny, Zastawiacz Olbrzymi, Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny. Do tego grona w tym roku dołącza Agresor Vulgaris. Właściwe zachowanie współpasażerom będzie wskazywać Gigant Komunikacji Miejskiej.

Początek w 2014 roku

Pierwsza edycja kampanii "Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej" wystartowała w 2014 roku. Celem całej akcji jest kształtowanie postaw wzajemnej życzliwości i zrozumienia podczas podróży komunikacją miejską, przypomnienie prawidłowych zasad podróżowania w autobusach, tramwajach czy metrze oraz wypracowanie - wspólnie z pasażerami - nowego standardu podróżowania.

Komunikacja miejska to najchętniej wybierany środek transportu w stolicy. Autobusy, pociągi, metro i tramwaje przewożą ponad miliard pasażerów rocznie.

Plakaty, filmy i spoty

Do wzajemnej życzliwości w komunikacji oprócz plakatów będą nakłaniały m.in. filmy i spoty. Organizatorami akcji są: Urząd m.st. Warszawy, Miejskie Zakłady Autobusowe, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie i Zarząd Transportu Miejskiego.

Zobacz też, video z podpisania umowy na kolejny odcinek metra:

Prezydent o umowie na kolejny odcinek II linii metraTVN24
wideo 2/3

ml/mś