Musiała rozstać się z ciastkami i kanapą. Było warto, schudła 10 kg w 6 tygodni

Magdalena Jacak chce schudnąć dla siebie i rodziny
Magdalena Jacak chce schudnąć dla siebie i rodziny
Magdalena Jacak chce schudnąć dla siebie i rodziny

Magdalena Jacak to niepracująca mama dwójki dzieci, której styl życia doprowadził do sporej nadwagi. 41 proc. masy jej ciała stanowi tłuszcz. Po pomoc w osiągnięciu sylwetki à la Jennifer Aniston poprosiła Joannę i Dariusza Brzezińskich. Zadanie nie będzie łatwe, bo Magda kocha jeść i nie lubi ćwiczyć. Zobaczcie kolejną matamorfozę programu "Czas na zmiany - Brzezińscy trenują".

TVN METEO ACTIVE TO NAJBARDZIEJ WIARYGODNE INFORMACJE O ZDROWYM STYLU ŻYCIA! JAK OGLĄDAĆ TVN METEO ACTIVE?

SPRAWDŹ NUMERY KANAŁÓW

- Przyszłam do tego programu, żeby podnieśli mnie z kanapy - mówi Magdalena Jacak, która mocno się zapuściła siedząc w domu z dziećmi. Waży 81, 7 kg, z czego 33,7 kg stanowi tłuszcz. W biodrach ma 109 cm, w talii 86.

Magda samodzielnie próbowała zgubić zbędne kilogramy, ale bezskutecznie. Stosowała wszystkie modne diety, ale zamiast chudnąc, wciąż tyła. Jej największymi grzechami żywieniowymi są produkty mączne, ale jak sama przyznaje, jest łasuchem.

- Lubię wszystko, wszystko mi smakuje - mówi.

Brzezińscy trenują

Joanna i Dariusz Brzezińscy postanowili jej nie oszczędzać. Zalecili bieganie trzy razy w tygodniu, po pół godziny na czczo. Do tego dołożyli trening aerobowy na rowerze stacjonarnym, również trzy razy w tygodniu. Poza tym Magda musiała chodzić na zajęcia body shape i dwa razy w tygodniu ćwiczyć z gumami. Wszystko po to, żeby wzmocnić górną część ciała, przede wszystkim brzuch i ramiona, i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej.

Trening z gumami z Joanną Brzezińską
Trening z gumami z Joanną Brzezińską

Zalecenia dietetyczne

Magdzie najtrudniej przychodzi stosowanie zaleceń dietetycznych, bo pozostali domownicy jedzą tak, jak do tej pory, a pokusa czyha na każdym kroku. Jednak, żeby schudnąć, nasza bohaterka nie może oszukiwać. A dietę ma restrykcyjną. Joanna Brzezińska zaleciła jej jedzenie na śniadanie jajka na twardo, natki pietruszki, jarmużu, kawałku owocu, łyżki siemienia lnianego i 30 g komosy ryżowej. Na drugi, trzeci i czwarty posiłek musi spożywać gulasz z grillowanej piersi kurczaka i warzyw, a na kolację sałatę lodową z ogórkiem, pomidorem i orzechami włoskimi.

Efekty

Wysiłek Magdy opłacił się. Po sześciu tygodniach intensywnych treningów i diety schudła 10 kg, zgubiła 14,4 kg tłuszczu, z bioder straciła 9 cm, a z talii aż 18 cm. Zobaczcie efekt jej metamorfozy:

Czas na zmiany - Brzezińscy trenują, odcinek 13.

Czas na zmiany - Brzezińscy trenują, odcinek 13.
Czas na zmiany - Brzezińscy trenują, odcinek 13.

Autor: mar/rp / Źródło: TVN Meteo Active

Pozostałe wiadomości