Polska

23 kategorie, najlepsze rozwiązania biznesowe. Kasia Kieli szefową jury Effie Awards Poland

Polska

Kasia Kieli szefową jury Effie Awards Poland 2019
tvn24Kasia Kieli szefową jury Effie Awards Poland 2019

Kasia Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę stanie na czele jury 20. Edycji Effie Awards Poland, najważniejszego konkursu w biznesie reklamowym. - Czeka nas bardzo intensywny okres. Jury jest bardzo szerokie. Wiele wspaniałych osób, wspaniałych specjalistów bierze w tym udział - powiedziała.

W konkursie nagradzana jest skuteczna komunikacja marketingowa oraz wszelkie rozwiązania, które służą rozwojowi biznesu. Nagrody Effie przyznawane są w 23 kategoriach.

- Na pewno czeka nas bardzo intensywny okres. Jury jest bardzo szerokie. Wiele wspaniałych osób, wspaniałych specjalistów bierze w tym udział - powiedziała Kasia Kieli.

Ponad połowa kandydatur do jury to reprezentanci klientów i reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów. W jury zasiadają również przedstawiciele agencji komunikacyjnych, mediów, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci.

"Zmienia się sposób komunikacji"

Ostatecznego wyboru 150-osobowego składu jury spośród 300 kandydatur dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online.

- Cieszę się na tę dyskusję i na zobaczenie tak szerokiego spektrum kampanii i tego, co się dzieje w Polsce w marketingu - powiedziała prezes Discovery EMEA.

Zdaniem Kieli "marketing tradycyjnie pojmowany to jest pewien sposób komunikacji i komunikacji budowania marki i dotarcia do odbiorcy tej marki". - W świecie, w którym jest tak ogromna fragmentaryzacja, który jest całkowicie uzależniony od technologii, gdzie informacja przebiega w ciągu jednej chwili, ta rola się bardzo zmienia - zauważyła prezes i dyrektor zarządzająca Discovery na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę.

- Zmienia się sposób komunikacji, złożenia samego pakietu komunikacyjnego, ale także rola marketingu i odpowiedź na potrzeby i tu i teraz. To ma olbrzymi, fundamentalny wpływ na całość i pod tym względem będziemy na to patrzeć. Będziemy patrzeć na marketing jako na holistyczne podejście: od zrozumienia klienta, poprzez komunikację, dotarcie i oczywiście efekty - zapowiedziała Kieli.

Walka o nagrodę Grand Prix

Po spotkaniach i szkoleniach dotyczących procedur oceny, członkowie jury otrzymują w sierpniu dostęp online do zgłoszeń w swoich kategoriach.

We wrześniu na podstawie głosowania online, po wyliczeniu średniej ważonej dla poszczególnych zgłoszeń, wyłoniona zostanie krótka lista prac, które będą walczyć o nagrody Effie.

Również we wrześniu odbędzie się ostatni etap obrad, który będzie polegał na przeprowadzeniu przeglądu kampanii z wyłonionej wcześniej krótkiej listy. Jurorzy dokonają samodzielnie oceny każdej z kampanii.

Kampanie nagrodzone Złotym Effie będą mogły ubiegać się o nagrodę Grand Prix (z wyłączeniem kategorii Marketing & Business Solutions oraz Positive Change). Takiego wyboru na specjalnym posiedzeniu dokonają przewodniczący grup jurorskich wraz z przewodniczącą jury.

Autor: asty,tmw//now / Źródło: tvn24

Źródło zdjęcia głównego: tvn24

Pozostałe wiadomości