Światowa moda na nowy typ kawiarni. Zobacz, co można zjeść

Ze świata

Shutterstockkawiarnia_hipsterzy_16.jpg

Moda na kawiarnie, gdzie można zjeść śniadanie, przybiera nowy wymiar. Kellogg, amerykański gigant spożywczy, otwiera w Nowym Jorku kawiarnię dedykowaną miłośnikom płatków śniadaniowych. Podobne miejsca powstały już m.in. w Londynie i Warszawie.

Kellogg to firma z ogromną tradycją, powstała w 1906 roku w Battle Creek w stanie Michigan. Specjalizuje się w produkcji płatków śniadaniowych, ciastek i innych przekąsek.

Na Manhattanie

Najnowszy pomysł Kellogg to własna kawiarnia. Placówka powstała na Times Square w sercu nowojorskiego Manhattanu. Jej otwarcie planowane jest na poniedziałek 4 lipca.

Kellog poinformował, że cena miseczki płatków z mlekiem będzie kosztować od 6,5 do 7,5 dolarów. Będzie można je zjeść na miejscu lub wziąć na wynos. Jeszcze w tym roku ma zostać uruchomiona usługa dostawy do domu.

Kellog poprzez uruchomienie kawiarni chce ożywić sprzedaż płatków, która spadła po tym jak konsumenci zaczęli sięgać po zdrowszą, nieprzetworzoną żywność z niższą zawartością cukru.

Mleko i płatki

Podobne miejsce działa już w Londynie. W ofercie kawiarni, którą założyli bracia bliźniacy Alan i Gary Keery z Belfastu jest prawie 100 różnych rodzajów płatków z lat 80. i 90.

Od kilku dni także w Warszawie działa lokal z 35 rodzajów płatków, z których większość jest niedostępna w Polsce. Właściciele sprowadzają je z Anglii i Stanów Zjednoczonych. Można je jeść z mlekiem tradycyjnym, sojowym i ryżowym.

Zobacz, jak kawę piją hipsterzy:

Kawa w hipsterskim wydaniu

Autor: tol//ms / Źródło: Reuters

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock