Żubrówka wypłynie na podium

TVN24 Biznes

tvn24Do końca 2015 r. Żubrówka będzie trzecią największą marką wódki na świecie

Do końca 2015 r. Żubrówka będzie trzecią największą marką wódki na świecie, po Smirnoffie i Absolucie, zapowiada w "Pulsie Biznesu" Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC, należącej do grupy Roust, założonej przez rosyjskiego biznesmena Roustama Tariko.

W ostatnich latach marka pokonała długą drogę. W 2010 r. sprzedawała 1,2 mln 9-litrowych skrzynek, w 2014 r. - już 5,2 mln. W ostatnim rankingu The Millionaires Club, co roku klasyfikującym najlepiej sprzedające się alkohole wysokoprocentowe, Żubrówka zajmowała szóste miejsce wśród wódek. Miejsce na podium zapewni sprzedaż powyżej 6 mln skrzynek.

Autor: /gry / Źródło: PAP

Źródło zdjęcia głównego: tvn24