Wiosenny popyt

Mroźna i trwająca aż do połowy marca zima spowodowała przeniesienie popytu wiosennego na kwiecień i słabsze wyniki pierwszego kwartału spółki NG2. Jednak już w kwietniu nastąpiła prawdziwa eksplozja popytu. Spółka podtrzymuje swoja strategię rozwoju organicznego i w 2009r. planuje powiększyć ilość punktów sprzedaży o minimum 132. Raczej nie planuje przejęć i akwizycji. Gościem Mikołaja Kunicy w programie "Rynki Dnia" był Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2.
Marta BartoszekWiosenny popyt

Mroźna i trwająca aż do połowy marca zima spowodowała przeniesienie popytu wiosennego na kwiecień i słabsze wyniki pierwszego kwartału spółki NG2. Jednak już w kwietniu nastąpiła prawdziwa eksplozja popytu. Spółka podtrzymuje swoja strategię rozwoju organicznego i w 2009r. planuje powiększyć ilość punktów sprzedaży o minimum 132. Raczej nie planuje przejęć i akwizycji. Gościem Mikołaja Kunicy w programie "Rynki Dnia" był Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2.

Mroźna i trwająca aż do połowy marca zima spowodowała przeniesienie popytu wiosennego na kwiecień i słabsze wyniki pierwszego kwartału spółki NG2. Jednak już w kwietniu nastąpiła prawdziwa eksplozja popytu. Spółka podtrzymuje swoja strategię rozwoju organicznego i w 2009r. planuje powiększyć ilość punktów sprzedaży o minimum 132. Raczej nie planuje przejęć i akwizycji. Gościem Mikołaja Kunicy w programie "Rynki Dnia" był Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2.

Autor: Marta Bartoszek

Źródło zdjęcia głównego: Marta Bartoszek

Pozostałe wiadomości