Raport: TVN24 najbardziej opiniotwórczą telewizją w lutym

Z kraju

TVN | Krzysztof DubielTVN24 jest najbardziej opiniotwórczą telewizją lutego

TVN24 najbardziej opiniotwórczą telewizją lutego - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje podawane przez stację powoływano się w tym miesiącu łącznie 247 razy. Wśród najczęściej cytowanych portali jest tvn24.pl.

Jak podkreśla IMM, w lutym dominowały tematy polityczne związane z Trybunałem Konstytucyjnym oraz ujawnieniem dokumentów dotyczących Lecha Wałęsy przez IPN. Komentowano również dymisję Mariusza Kamińskiego ze stanowiska szefa Polskiego Holdingu Obronnego oraz dymisję Komendanta Głównego Policji - inspektora Zbigniewa Maja.

Wszystkie media

W ogólnym zestawieniu na fotelu lidera najbardziej opiniotwórczych mediów znalazła się "Gazeta Wyborcza" (552), wyprzedzając Radio RMF FM (479) oraz dziennik "Rzeczpospolita" (422).

Kolejne miejsca zajęło Radio ZET (255) oraz telewizja TVN24 (247).

Najbardziej opiniotwórcze mediaInstytut Monitorowania Mediów

Liderzy wśród telewizji

Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponownie został TVN24, wyprzedzając TVPinfo, Polsat News oraz TVN.

Najbardziej opiniotwórcze staje telewizyjneInstytut Monitorowania Mediów

Internet

Najpopularniejszym portalem w tym miesiącu został portal wp.pl, wyprzedzając tvn24.pl oraz onet.pl.

Najbardziej opiniotwórcze portale internetoweInstytut Monitorowania Mediów

"Dziennik Gazeta Prawna" ponownie dominował wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz money.pl.

Badanie przeprowadzono na podstawie 5 446 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 29 lutego 2016 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 532 razy (3 282 razy w prasie, 1417 w telewizji i 833 w radio).

Autor: mb//bgr / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: TVN | Krzysztof Dubiel