PKP Intercity ma coraz więcej klientów

TVN24 Biznes

flickr.com/(CC BY 2.0) | Paul SmithPKP Intercity planuje zamknąć bieżący rok wynikiem na poziomie ponad 30 milionów przewiezionych klientów

We wrześniu br. z usług PKP Intercity skorzystało ponad 2,5 mln pasażerów, co stanowi wzrost na poziomie 30 proc. rok do roku - poinformował przewoźnik. Porównując dane z ubiegłych lat, spółka wróciła do poziomu przewozów z 2012 roku.

- Chociaż sezon wakacyjnych wyjazdów już minął, wciąż widzimy duże zainteresowanie naszymi usługami. Przed nami ostatnie miesiące bieżącego roku, który planujemy zamknąć wynikiem na poziomie ponad 30 milionów przewiezionych klientów – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity.

- Liczymy również, że nowa kampania reklamowa zachęci kolejne osoby planujące podróż do wyboru naszych pociągów - dodaje.

Wielka modernizacja

We wtorek Leonkiewicz zapowiedział do 2018 roku PKP Intercity zmodernizuje 400 wagonów, 60 lokomotyw oraz wyremontuje i zbuduje nowoczesne zaplecze do serwisowania taboru. Koszt modernizacji to 1,8 mld zł.

Autor: tol / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: flickr.com/(CC BY 2.0) | Paul Smith