Auta dla księży z rabatami. Ruszył program "Ziarno"

Z kraju

ShutterstockNietypowa oferta dla osób związanych ze środowiskiem Kościoła Katolickiego. Kia Motors Poland uruchomiła specjalny program "Ziarno"

Nietypowa oferta dla osób związanych ze środowiskiem Kościoła Katolickiego. Koreański producent samochodów uruchomił w naszym kraju specjalny program "Ziarno". Oferuje on sprzedaż samochodów ze zniżkami. - Staramy się kierować naszą ofertę do osób wykonujących prace cieszące się zaufaniem społecznym - tłumaczą przedstawiciele producenta samochodów.

Lista osób, które mogą skorzystać ze specjalnej oferty programu "Ziarno" jest naprawdę długa.

Skierowano ją do kościelnych osób prawnych Kościoła Katolickiego (w tym parafii i domów zakonnych), księży oraz osób zakonnych.

Na upusty mogą liczyć także katecheci świeccy, osoby związane z Caritas Polska , a także pozostałe instytucje kościelne, o ile mogą one zaciągać zobowiązania we własnym imieniu na własną rzecz (szkoły, domy rekolekcyjno-wypoczynkowe, kurie biskupie, seminaria, radiostacje, wydawnictwa i media).

Jakie zniżki?

Upusty sięgają nawet 8 proc. od ceny cennikowej, co w przypadku przykładowo cee'da kombi oznacza korzyść dla klienta na poziomie nawet 7 600 zł.

W ramach programu obowiązują zniżki w przedziale od 4,5 do 8 proc. Dzięki czemu kupujący może zaoszczędzić nawet 11 tys. zł.

Warunki

Księża mogą skorzystać również z promocyjnego programu serwisowego Silver. Obejmuje on 5 proc. rabatu na części.

Jak czytamy w komunikacie producenta samochodów, osoby uprawnione do zakupów produktów w ramach programu Ziarno" powinni legitymować się dokumentem potwierdzającym przynależność do jednej z powyższych grup, wystawionym przez odpowiednie władze kościelne.

Program "Ziarno" dotyczy duchownych wyznania katolickiego, niemniej jak poinformowała nas Monika Krzesak z Kia Motors Poland, dealer z Białegostoku ma specjalną ofertę dla księży prawosławnych.

Porozumienie Rozszerzenie oferty o grupę związaną z Kościołem Katolickim umożliwiło porozumienie zawarte między Kia Motors Polska, a Spółką PPU Port. Spółka PPU Port została powołana w 2003 r. przez Konferencję Episkopatu Polski, dzięki inicjatywie Ekonoma Episkopatu ks. Jana Droba. Głównym zadaniem firmy jest rozwijanie ogólnopolskiego systemu obsługi kościelnych osób prawnych, a także negocjowanie specjalnej, korzystnej oferty dla księży, zakonników, sióstr zakonnych i osób związanych z Kościołem katolickim w Polsce.

Nie tylko księża

Firma przypomina, że "na specjalne traktowanie mogą liczyć także m.in: dyplomaci, lekarze, prawnicy czy rolnicy".

Dlaczego na liście znalazły się akurat te, a nie inne grupy zawodowe? - Staramy się kierować naszą ofertę do osób wykonujących prace cieszące się zaufaniem społecznym, cieszących się specjalnym statusem i prestiżem w społeczeństwie. Nie ukrywamy przy tym, że chodzi o grupy nie tylko zamożne, ale i stabilne zawodowo - tłumaczy Monika Krzesak.

Jak dodaje, "są to grupy zawodowe pozwalające zaplanować skierowane do nich akcje. Należy również podkreślić, że są to grupy dość liczne, co jest istotne w przypadku działań promocyjnych obejmujących całą sieć sprzedaży. Zwiększamy dzięki temu zasięg dotarcia naszych produktów".

- Poza tym klienci z poszczególnych grup zawodowych mogą być dobrymi ambasadorami marki w swoich społecznościach - twierdzi Krzesak.

Autor: mb/gry / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock