Koniec awarii w dużym banku. "Przywróciliśmy systemy do pełnej funkcjonalności"

TVN24 Biznes | Z kraju

Autor:
mp/ToL
Źródło:
TVN24 Biznes
Prezes NBP o wizerunku na nowym banknocie o nominale 1000 złTVN24
wideo 2/6
TVN24Prezes NBP o wizerunku na nowym banknocie o nominale 1000 zł

Bank Millennium poinformował w mediach społecznościowych o zakończeniu awarii. Utrudnienia dotyczyły usługi Millenet i aplikacji mobilnej.

Według serwisu DownDetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłane przez internautów, awaria w banku rozpoczęła się około godz. 10.00.

Użytkownicy informowali o braku możliwości zalogowania się do aplikacji. Występowały również problemy w korzystaniu ze strony internetowej. "Od kilku dni co chwilę problemy w funkcjonowaniu aplikacji, dziś nie działa nawet wersja webowa" – mogliśmy przeczytać w komentarzach.

"Mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" – napisał bank na Twitterze około godz. 11.30.

Po godz. 13.00 bank poinformował o zakończeniu awarii. "Przywróciliśmy systemy do pełnej funkcjonalności. Bardzo przepraszamy raz jeszcze za utrudnienia" – napisano na Twitterze.

Mapa awarii w Banku Millenniumdowndetector.pl

Autor:mp/ToL

Źródło: TVN24 Biznes

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock