Klienci mieli problem z logowaniem do konta. Awaria w dużym banku usunięta

Z kraju

Ekspert o zmianach dla klientów bankówtvn24
wideo 2/3

Kłopoty z logowaniem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mieli w poniedziałek przez kilkadziesiąt minut klienci mBanku. Przed godziną 16.00 przedstawiciele banku poinformowali, że awaria została usunięta.

"Awaria została usunięta po kilkudziesięciu minutach. Wszystkie nasze usługi są dostępne" - przekazał tvn24bis.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku.

Komunikaty banku

Jeszcze przed godziną 14 na stronie mBanku w komunikacie uprzedzono klientów, że mogą "mieć kłopot z logowaniem do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz potwierdzaniem operacji" oraz że nie skorzystają z usługi Blik.

W poniedziałek klienci za pośrednictwem mediów społecznościowych zgłaszali przedstawicielom mBanku różnego rodzaju problemy z bankowością elektroniczną. Na Twitterze bank odpowiedział jednemu z nich, że "aktualnie występują utrudnienia w korzystaniu z bankowości internetowej".

Bank dodał, że pracuje nad rozwiązaniem i przeprosił za niedogodności.

Po godzinie 14 w kolejnej informacji na stronie internetowej mBank poinformował, że potwierdzanie operacji już działa, choć może trwać dłużej niż zwykle.

"Logowanie do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz potwierdzanie transakcji może trwać dłużej. Nadal nie skorzystasz z usługi Blik" - napisano.

Po godzinie 15 na stronie mBanku mogliśmy przeczytać: "Przywróciliśmy pełną sprawność systemów. Wszystkie usługi działają. Przepraszamy za utrudnienia".

Pod względem wielkości aktywów mBank jest piątym największym bankiem w Polsce. Na pierwszym miejscu jest PKO BP, a następne Pekao SA. Na najniższym stopniu podium znajduje się Santander Bank Polska, a za nim znalazł się ING Bank Śląski.

Autor: kris//dap / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock