Awaria w Pekao. Były utrudnienia w dostępie do konta i usług

Z kraju

Sadowski: coraz więcej osób płaci kartąTVN24 BiS
wideo 2/4

Klienci Banku Pekao w piątek po południu mieli problemy z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay. Bank tłumaczył, powodem problemów były przyczyny techniczne. Po 16.00 Pekao poinformował nas, że "wszystko działa już prawidłowo".

Informacje o problemach w dostępie do usług klienci zgłaszali w komentarzach na profilu banku na Facebooku.

"Globalna awaria, infolinia tez nie działa. Padła również strona i aplikacja" - czytamy w jednym z komentarzy.

W odpowiedzi na to przedstawiciele banku uspokajali, że "serwis odnotowuje przejściowe problemy".

Awaria w Banku Pekao

Komunikat w tej sprawie opublikowano także na stronie banku.

"Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay" - wskazali przedstawiciele Banku Pekao.

"Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodano.

Problemy udało się usunąć ok. godz. 16.00.

Autor: mb/mp//bgr / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock