Awaria w dużym banku usunięta. Klienci mieli problemy z dostępem do konta

Z kraju

Sadowski: coraz więcej osób płaci kartąTVN24 BiS
wideo 2/3

Brak dostępu do Millenetu i aplikacji mobilnej. Takie utrudnienia czekały od rana w poniedziałek klientów Banku Millennium. Awaria została usunięta po południu.

Informację o problemach otrzymaliśmy na Kontakt 24. "Od rana awaria w dostępie online Banku Millennium" - mogliśmy przeczytać.

Kłopoty z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej klienci banku zgłaszali również na Twitterze.

Awaria usunięta

Komunikat w sprawie awarii pojawił się na stronie Banku Millennium. "Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej" - wskazano.

"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodali przedstawiciele banku.

W godzinach popołudniowych komunikat został usunięty ze strony internetowej. Logowanie do serwisów odbywa się bez przeszkód.

Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock