Z kraju

Awaria w Alior Banku usunięta

Z kraju

[object Object]
Kawecki o metodach uwierzytelniania stosowanych przez bankiTVN24 BiS
wideo 2/3

Problemy z logowaniem się do bankowości internetowej mieli w poniedziałek klienci Alior Banku. Awaria została usunięta w godzinach popołudniowych. Utrudnienia nadal mogą natomiast napotkać klienci Banku Pocztowego.

Klienci Alior Banku zgłaszali w poniedziałek w mediach społecznościowych problemy w dostępie do kont. "Masakra znów nie mogę się zalogować. Jak zawsze 10 dnia każdego miesiąca (pisownia oryginalna - red.)" - czytamy w jednym z komentarzy zamieszczonych na profilu banku na Facebooku.

W jednej z odpowiedzi przedstawiciele banku przyznali, że "w chwili obecnej występują utrudnienia w korzystaniu w bankowości internetowej". "Nasi pracownicy pracują nad rozwiązaniem zaistniałej sytuacji. Przepraszamy za powstałe utrudnienia i zapraszamy do ponowienia próby w późniejszych godzinach" - dodano.

Tuż przed godziną 14. biuro prasowe banku podało w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl, że "obecnie dostęp do bankowości internetowej i mobilnej został przywrócony, niemniej jednak mogą występować wydłużone czasy logowania". "Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad całkowitym wyeliminowaniem problemu" - czytamy.

Około 17. przedstawiciele banku poinformowali, że awaria została usunięta.

Awaria w Banku Pocztowym

Kłopoty z dostępem do rachunków nadal mogą mieć klienci Banku Pocztowego.

Jak informowaliśmy w piątek, w tym banku na weekend były zaplanowane prace serwisowe. "W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od godziny 20.30 w sobotę do godziny 18.00 w niedzielę może wystąpić przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej Banku Pocztowego" - mogliśmy przeczytać w komunikacie.

Problemy w logowaniem do konta występują jednak także w poniedziałek. "W chwili obecnej mogą występować problemy w zalogowaniu do bankowości internetowej" - podano w komunikacie.

Rzecznik prasowy Banku Pocztowego Bartosz Trzciński poinformował nas, że "trwają prace, które zmierzają do niezwłocznego przywrócenia pełnej dostępności bankowości internetowej". "Do tego momentu przypominamy klientom o możliwości korzystania z obsługi w placówkach (blisko 4,7 tys. lokalizacji na terenie całego kraju) oraz płatności kartami" - dodał.

Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock

Pozostałe wiadomości