Awaria w Banku Millennium usunięta
15 marca 2022, 10:22
Aktualizacja: 15 marca 2022, 11:46
Aktualizacja:
- Autor:
- kris/dap
- Źródło:
- TVN24 Biznes
Bank Millennium informował we wtorek rano o "niedostępności kanałów dostępu do Millenet i aplikacji mobilnej". Jeszcze przed południem bank przekazał, że przywrócono "pełną funkcjonalność kanałów dostępu" do rachunków przez aplikację i bankowość elektroniczną.
"Przepraszamy za chwilowe utrudnienia" - napisał bank na Twitterze.
TVN24 na żywo - oglądaj w TVN24 GO:

TVN24 na żywo - oglądaj w TVN24 GO
Materiał jest częścią serwisu TVN24 GO
Autor:kris/dap
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock
Podziel się
Podziel się
- Podziel się
- Tweetnij
- Wyślij znajomemu
Pozostałe wiadomości