Awaria dużej sieci komórkowej. "Mamy winowajcę"

Tech

ShutterstockUżytkownicy sieci T-Mobile napotkali problemy z siecią

Użytkownicy sieci komórkowej T-Mobile z całej Polski zmagali się z problemami z jej działaniem. Jak informuje firma na jednym z portali społecznościowych, awaria jest już naprawiona. Wciąż jednak pojawiają się sygnały o przestoju w dostawach usług.

Klienci zgłaszają, że kłopoty z działaniem sieci rozpoczęły się już o godzinie 14.00. Na niektórych obszarach zasięg zniknął całkowicie, w innych zawieszono część usług. Wiadomości o problemach przy korzystaniu z sieci otrzymywaliśmy także na naszą platformę Kontakt24.

Usterka naprawiona

T-Mobile na swoim koncie na Facebooku uspokajał swoich klientów, przekonując, że usterka została naprawiona.

Komunikat sieci T-Mobile na Facebooku T-Mobile

Z kolei oficjalne konto operatora na Twitterze informuje, że przyczyną przerw w usługach było uszkodzenie jednego z dużych światłowodów, który miał zostać już naprawiony.

Swoim klientom poradzono, by w razie utrudnień przelogowali telefony - wyłączając i ponownie włączając.

Sygnały o nieprawidłowościach

Jak informuje serwis Downdetector.pl, najnowsze raporty o nieprawidłowościach pochodzą głównie z Warszawy, Krakowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Gdańska, Rzeszowa oraz Szczecina. Najwięcej - ponad 1200 raportów - zgłoszono w okolicy godziny 15.00.

Zobacz: UOKiK sprawdzi reklamy operatorów komórkowych (Film z 14.11.2016)

Mapa przerw w dostawie T-Mobile (stan na 20.12.2016, godz. 18:46)downdetector.com
UOKiK sprawdzi reklamy operatorów komórkowychUOKiK

Autor: ag//ms / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock