Duża fuzja na polskim rynku? Modowi giganci rozmawiają o połączeniu

Pieniądze

Rewolucja w handlu. Moda bije supermarketyTVN24 BiS
wideo 2/4

Zarząd Vistula Group rozpoczął rozmowy z Bytomiem w sprawie możliwości połączenia spółek.

Jak poinformował zarząd Vistula Group, rozmowy ruszyły 18 kwietnia.

"Zarząd spółki zwraca uwagę, że rozpoczęcie opisanych rozmów z Bytom nie oznacza, że zostaną podjęte dalsze czynności związane z przygotowaniem połączenia ani że połączenie zostanie zrealizowane. Jednocześnie organy spółki nie podjęły jeszcze na tym etapie wiążących decyzji w zakresie realizacji dalszych czynności dotyczących potencjalnego połączenia" - podano w komunikacie.

W ocenie Zarządu Spółki opóźnienie przekazania powyższej informacji poufnej było usprawiedliwione ochroną prawnie uzasadnionych interesów Spółki i jej akcjonariuszy, ponieważ przekazanie jej niezwłocznie do publicznej wiadomości w tamtym czasie mogło negatywnie wpłynąć na pozycję spółki w rozmowach, a nawet zagrażać procesowi.

Marka Vistula jest obecna na polskim rynku od 1948 roku. Obecnie w skład spółki wchodzą takie marki jak Wólczanka, Vistula, Deni Cler i W. Kruk.

Autor: KN / Źródło: PAP

Źródło zdjęcia głównego: TVN24