Wielki bank nieprawidłowo naliczył klientom opłaty. "Wszystkie zostały zwrócone"

Autor:
ToL,
mb/dap
Źródło:
TVN24 Biznes
prof. Marian Noga o odczuwalnej inflacji
prof. Marian Noga o odczuwalnej inflacjiTVN24
wideo 2/5
TVN24prof. Marian Noga o odczuwalnej inflacji

PKO Bank Polski poinformował w poniedziałek, że zwrócił wszystkie niepoprawnie pobrane opłaty za prowadzenie rachunku. O nieprawidłowościach w tej sprawie dotyczących części klientów bank informował w sobotę. Powodem błędu miały być "przyczyny techniczne".

Bank w sobotę przekazał, że w przypadku niektórych klientów nieprawidłowo naliczył opłaty za prowadzenie rachunku. "Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku" - poinformował bank w komunikacie, opublikowanym na swojej stronie oraz w mediach społecznościowych.

"Przepraszamy i w najbliższych dniach będziemy zwracać niepoprawnie pobrane kwoty" - deklarowali przedstawiciele PKO BP, zaznaczając, że klienci nie muszą składać reklamacji w tej sprawie.

Nowe informacje w tej sprawie pojawiły się w poniedziałek o poranku. "Aktualizacja: wszystkie niepoprawnie pobrane opłaty zostały zwrócone" - czytamy we wpisie PKO BP na Twitterze.

Wyniki banku

PKO BP to największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów. Kolejne miejsca zajmują Bank Pekao oraz Santander Bank Polska.

Zysk Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w pierwszej połowie 2022 roku wyniósł 1 838 mln złotych. Bank o ponad 1/3 zwiększył dochody z działalności podstawowej. Aktywa grupy wzrosły na koniec pierwszego półrocza do 429 mld zł, a liczba klientów sięgnęła 11,5 miliona. 

Autor:ToL, mb/dap

Źródło: TVN24 Biznes

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock

Pozostałe wiadomości