Awaria w popularnym banku odcięła klientów od kont na wiele godzin

TVN24 Biznes

Jak bezpiecznie korzystać z bankowości mobilnej?TVN24 BiS
wideo 2/3

Klienci Banku Zachodniego WBK przez kilka godzin zgłaszali problemy z dostępem do swoich kont zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. BZ WBK około godziny 17.30 poinformował, że serwisy są dostępne.

Jak informowała Monika Nowakowska z BZ WBK, problemy skutkowały spowolnionym działaniem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 internet i BZWBK24 mobile lub czasową niedostępnością niektórych funkcji.

- Nasze służby techniczne pracują cały czas nad przywróceniem prawidłowego działania serwisu - zapewniała Nowakowska.

Jak dodała, bez problemu z kont mogli korzystać klienci iBiznes24.

Na swoim profilu społecznościowym bank poinformował, że awaria została już usunięta.

Autor: ps/ms / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock