TVN24 Biznes | Pieniądze

Zmiany na rynku bankowym w Polsce. Połączyły się dwie marki

TVN24 Biznes | Pieniądze

Autor:
mb/ams
Źródło:
TVN24 Biznes
Jarosław Sadowski o ratach kredytów we frankach
Jarosław Sadowski o ratach kredytów we frankach Expander, Shutterstock
wideo 2/4
Expander, ShutterstockJarosław Sadowski o ratach kredytów we frankach

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBanku zostało zakończone - poinformowano w środowym komunikacie. Przeprowadzono również migrację wszystkich klientów do wspólnej bankowości internetowej oraz mobilnej.

EnveloBank zadebiutował na rynku w 2017 roku. Była to cyfrowa marka Banku Pocztowego, która oferowała m.in. darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz darmowe przewalutowanie transakcji przy płatnościach kartą za granicą. W marcu br. marka EnveloBank zniknęła z rynku.

W środę Bank Pocztowy poinformował o zakończeniu procesu połączenia marek.

OGLĄDAJ TVN24 W INTERNECIE W TVN24 GO >>>

Bank Pocztowy połączył się z EnveloBank

"Zakończył się właśnie proces połączenia marek Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz trwająca od marca br. migracja klientów do nowej wspólnej bankowości" - wskazano w komunikacie.

Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za Obszar Biznesu oraz IT, wskazał w komunikacie, że celem połączenia marek w jedną "była transformacja technologiczna banku – stworzenie nowoczesnej i zaawansowanej bankowości cyfrowej w funkcjonalnej i atrakcyjnej formie". "Naszym priorytetem jest niezmiennie wprowadzenie bankowości pocztowej w dwudziesty pierwszy wiek – osiągnięcie efektu synergii poprzez połączenie tradycyjnych usług finansowych z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi" - dodał Ledworowski.

Z ostatnim dniem listopada br. zakończył się proces migracji wszystkich klientów Banku Pocztowego oraz dotychczasowych klientów EnveloBanku do wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy. "Wszystkie rozwiązania, z których korzystali do tej pory klienci obu marek, dostępne są teraz 'pod jednym dachem'" - czytamy w komunikacie. Bank Pocztowy - jak czytamy na jego stronie - ma ponad 850 tys. klientów.

To niejedyna zmiana migracja klientów, która miała miejsce na polskim rynku bankowym w ostatnich tygodniach. W listopadzie br. Bank Pekao przeniósł dane i produkty klientów Idea Banku do swoich systemów operacyjnych. Zmiany dotyczył około 270 tysięcy klientów byłego Idea Banku.

Autor:mb/ams

Źródło: TVN24 Biznes

Źródło zdjęcia głównego: Robson90 / Shutterstock.com

Pozostałe wiadomości