Awaria w banku usunięta. Klienci mieli problemy z logowaniem

Pieniądze

Ekspert o zmianach dla klientów bankówtvn24
wideo 2/4

W poniedziałek klienci Banku Millennium mieli problemy z korzystaniem z Millenetu i aplikacji mobilnej. Około godziny 15.00 bank poinformował, że serwis i aplikacja działają już prawidłowo.

O problemach bank poinformował przed południem na swojej stronie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Na kłopoty z dostępem do pieniędzy zwracali uwagę także klienci.

"Nie mogę się zalogować od samego rana" - pisał jeden z internautów na koncie Banku Millennium Twitterze.

"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - wyjaśniał bank w komunikacie.

Bank Millennium nie podawał, jakie były przyczyny problemów z logowaniem do konta i aplikacji.

Parę godzin później bank poinformował, że awaria została usunięta. "Informujemy, że serwis internetowy Millenet i aplikacja mobilna działają prawidłowo" - napisali przedstawiciele Banku Millennium na Twitterze.

Autor: kris / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Bank Millennium