Ubezpieczenia i e-handel na poczcie. Operator szykuje nową ofertę

Najnowsze

poczta-polska.plPoczta Polska w nowej strategii mocny akcent stawia na segment e-handlu

Poczta Polska szykuje ofertę opartą na produktach ubezpieczeniowych - pisze poniedziałkowa "Rzeczpospolita".

Gazeta informuje, że na razie Poczta Polska proponuje polisy majątkowe, a następnie będą to ubezpieczenia na życie i turystyczne.

Dla kogo?

Firma celuje w mieszkańców miejscowości liczących do 50 tys. mieszkańców oraz wsi – tam większość firm ubezpieczeniowych nie sięga.

Poczta ma już prawie 9 tys. licencjonowanych sprzedawców ubezpieczeń, a sieć sprzedaży polis liczy 430 placówek.

Liczba ta ma wzrosnąć do tysiąca. Polisy oferują również listonosze.

Operator w nowej strategii mocny akcent stawia też na segment e-handlu.

Autor: mn//km / Źródło: PAP

Źródło zdjęcia głównego: poczta-polska.pl